Uncategorized

De top 5 diëten voor afvallen

 

Vraag je je af over de  diëten om af te vallen om fit te blijven ? Het zou niet zo moeilijk moeten zijn om erachter te komen welk dieet regime vet zal verbranden, waardoor je spieren behouden blijven. Gelukkig beschrijft de International Society for Sports Nutrition hoe elk dieet de samenstelling van je lichaam zal beïnvloeden. 

Hier haalden we de vijf diëten uit om af te vallen 

  1. caloriearm dieet 

Het enige doel om de dagelijkse calorie-inname te verminderen (en de grenzen van de mentale gezondheid te verleggen) is zo snel mogelijk af te vallen – en de analyse van de studie zegt dat een caloriearm dieet werkt terwijl het toch zoveel mogelijk magere spiermassa behoudt. 

  1. Vetarm dieet 

Voorgesteld door het Institute of Medicine, is een vetarm (of koolhydraatrijk dieet , afhankelijk van uw perspectief) gebaseerd op de aanname. 

Dat het verminderen van macro-calorische inhoud u zal helpen minder calorieën te 

consumeren. Onderzoek toont aan dat het overschakelen naar een vetarm dieet kan helpen om snel lichaamsvet te verliezen, maar niet per se op de lange termijn. 

  1. Koolhydraatarm dieet 

Een studie uit de Annals of Internal Medicine ontdekte dat mensen die hun koolhydraten verminderden acht pond meer verloren dan degenen die vet verminderden. Als je voldoende koolhydraten beperkt, leert je lichaam vet te verbranden als brandstof. Gemengd onderzoek gaat over hoe een koolhydraatarm dieet de prestaties beïnvloedt, maar er zijn aanwijzingen dat uithoudingsvermogen daadwerkelijk kan verbeteren bij mensen van wie het lichaam zich vrij gemakkelijk aanpast aan vetverbranding. 

  1. Ketogeen dieet 

Een ketondieet brengt je in een unieke metabole staat, ketose genaamd, waarbij je hersenen ketonen verbranden in plaats van glucose. 

Tegelijkertijd leidt het vermoedelijk tot helderder denken. Fysiek verhoogt het eten van zoveel vet het vermogen van het lichaam om lichaamsvet te verbranden aanzienlijk, volgens studieanalyse. Onderzoek toont ook aan dat keto-atleten een hogere VO2 max hebben en vet kunnen verliezen zonder kracht en kracht te verliezen. 

  1. Eiwitrijk dieet 

De meest consequente voordelen van alle diëten hier, studies na de studie tonen aan dat het verhogen van de eiwitinname het vet aanzienlijk kan verminderen en magere spiermassa kan opbouwen

Dit vind je misschien ook leuk...

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *